Kerngebruikerstraining Open Inschrijving

Haal meer rendement uit de software van Key2Control

Met Key2Control werk je stapsgewijs toe naar een stabiele beheersorganisatie. Maar hoe leg je dat uit aan een nieuwe collega die ook aan de slag moet met Key2Control maar de basis gebruikerstraining niet heeft gevolgd? Wij helpen je om je nieuwe collega of tijdelijke collega wegwijs te maken in de Basismodule. Hierdoor kan jouw nieuwe of tijdelijke collega direct zelfstandig aan de slag en meedraaien in het ritme van jouw organisatie dat is gericht op interne beheersing en continu verbeteren via de PDCA cyclus.

Voor wie?

De Kerngebruikerstraining Open Inschrijving is perfect voor jou als je regelmatig met Key2Control werkt om bijvoorbeeld een meting uit te voeren, rapportages te maken, prioriteiten te bepalen en taken uit te zetten of zelf af te handelen.
De Kerngebruikerstraining Open Inschrijving behandelt alle aspecten van de PDCA cyclus in relatie tot het gebruik van de Key2Control software.

Ben je functioneel beheerder, CISO, Privacy Officer/FG, archivaris, businesscontroller, proceseigenaar, VIC-er of concerncontroller?
Dan is deze training ideaal om nieuwe kennis op te doen, vaardigheden aan te scherpen én kennis te maken met andere gebruikers. Je leert niet alleen meer over functionaliteit maar krijgt ook tips en trucs die het werken met Key2Control écht gemakkelijk maken.

Het programma

Het programma wordt volledig digitaal uitgevoerd via Microsoft Teams. De training bestaat uit vijf onderdelen. Vier daarvan vinden plaats op één dag tussen 10:00u – 15:00u. Uiteraard zijn er pauzes tussendoor.

10:00u – 11:00u
We beginnen met uitleg over de context van de software. Wat voor gereedschap heb je in handen en hoe ga je daar goed mee om? Na dit uur weet je hoe je Key2Control het beste kunt inzetten in jouw organisatie.

11:00u – 12:00u
We leggen stapsgewijs alle functies in de Basismodule uit. Dus ook een “knoppentraining”. Na dit uur heb je alle functies gezien en is duidelijk hoe deze functies de PDCA cyclus ondersteunen.

13:00u – 14:00u
We werken aan de hand van een praktijkcasus met de Basismodule. Hoe ziet een meting eruit? Hoe maak ik snel rapportages en welke keuzes maak ik om maatregelen te prioriteren en taken te plannen?

14:00u – 15:00u
Je gaat zelf aan de slag met een DEMO-normenkader dat we in jullie omgeving beschikbaar hebben gesteld. Door afwisselend met elkaar het scherm te delen ga je zelf hands-on aan de slag om het aangeleerde toe te passen.

Het 5e onderdeel is een terugkommoment dat 6 weken later wordt gepland. Dat terugkommoment duurt één uur.

Aantoonbaar resultaat!

Na deze training beschik je over voldoende kennis en vaardigheden waarmee jij ook andere gebruikers binnen je organisatie kunt trainen in het gebruik van de Basismodule. Als deelnemer ontvang je een deelnemerscertificaat als je de traininsdag en het terugkommoment hebt bijgewoond.

Wanneer?

Dinsdag 10 januari, terugkommoment 21 februari
Woensdag 18 januari, terugkommoment 1 maart
Donderdag 26 januari, terugkommoment 9 maart

Totale tijdsbesteding

Trainingsdag 4 uur, terugkommoment 1 uur, totaal 5 uur.

Investering in jezelf

De investering in de Kerngebruikerstraining Open Inschrijving voor de Basismodule Key2Control bedraagt € 495 Excl. BTW

Voorkennis

Enige kennis over de eigen organisatie is wenselijk alsmede specifiek vakkennis. Geen voorkennis vereist over de software of interne beheersingsprocessen/PDCA.

Inschrijven?

Via onderstaand formulier kun je inschrijven voor één van de trainingsdagen. Je ontvangt direct een bevestiging van jouw inschrijving. Je ontvangt apart een bevestiging van de trainingsdatum. Of de training op de door jouw gekozen datum doorgaat, is afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Op de Kerngebruikerstraining Open Inschrijving zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze kun je hier lezen.

Aanmelding Kerngebruikerstraining Open Inschrijving

Naam(Vereist)
Ik meld me aan voor de Open-kerngebruikerstraining op:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.