Wij zoeken een klantsuccesmanager

Werken bij Key2Control betekent werken in een dynamische én groeiende organisatie.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Wij komen graag in contact met jou.

Ben jij die servicegerichte persoonlijkheid die vanuit oprechtheid klanten weet te binden?
Is het jouw tweede natuur om door te vragen en te ontdekken wat er écht speelt?
Ben jij klaar voor een baan waar je verantwoordelijkheid neemt en kansen vorm mag geven?
Deel jouw enthousiasme dan met ons en laat ons weten wat wij voor elkaar kunnen betekenen!

Key2Control zoekt een:
Klantsuccesmanager/Customer Success Manager

Voor jou als Klantsuccesmanager (CSM) bij Key2Control, is het vergroten van klantenbinding jouw grootste uitdaging. Wij hebben klanttevredenheid (heel) hoog in het vaandel staan. Jouw kennis en ervaring helpt ons om daar permanent aandacht aan te schenken. Je weet onze klanten te binden en te boeien waardoor je de klantbetrokkenheid telkens naar een hoger niveau weet te tillen. Kiezen voor Key2Control blijft voor elke klant een commercieel traject, de keuze om te blijven dat is jóuw vak. Als geen ander weet jij hoe je bij klanten tot de kern van hun vragen en behoeften komt. Halen ze écht alles uit de software? Hoe kunnen we de software verder ontwikkelen om nóg beter te voldoen aan de wensen van de klant? Je neemt graag verantwoordelijkheid en bent servicegericht. Jij weet als geen ander wat er speelt bij de klant. Je bent oprecht geïnteresseerd in mensen en organisaties en weet van daaruit kansen te signaleren wanneer ze ontstaan. Doordat je weet wat er speelt en behoeftes op jouw eigen persoonlijke manier kunt ophalen, doorzie jij wat er nodig is om hechte lange termijn relaties op te bouwen. Je lost problemen op vóórdat ze zich voordoen. Dankzij jouw inzet profiteren klanten maximaal van de meerwaarde van de Key2Control software. Jouw rol is daarom essentieel bij de doorvertaling van marktbehoeften naar het aanbod van Key2Control.

Dit zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Customer Success Manager:

  • Je bent hét aanspreekpunt voor de klant tijdens de implementatie en het gebruik van de software. Dat maakt jou een herkenbare ambassadeur.
  • Je ondersteunt elke klant bij een optimaal gebruik van de aangeschafte software. Dat doe je mede door het geven van gebruikstrainingen bij onze klanten, via Microsoft Teams en op locatie. Daardoor weet je wat er speelt bij onze klanten.
  • Je bouwt en onderhoudt actief een eigen netwerk van klantcontacten. Daarmee versterk je het collectieve netwerk van Key2Control.
  • Je denkt actief mee met de wensen en behoeften van de klant. Daardoor heb jij goed inzicht zodat we de vertaalslag kunnen maken naar ons producten- en dienstenportfolio.
  • Je adviseert gevraagd én ongevraagd bij de (door)ontwikkeling van onze software en dienstverlening. Daarmee lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere groei van onze organisatie.
  • Je bent alert op prolongatiedata en vertaalt jouw eigen klantbeeld in nieuwe kansen om de klantrelatie te verlengen en verder uit te bouwen. Daarmee ben je een belangrijke bron voor cross- en upsell kansen en werk je samen met de commercieel verantwoordelijke Relatiemanager.

Dit ben jij:

  • Een gedreven ondernemende persoonlijkheid;
  • betrokken bij taken en verantwoordlijkheden met een persoonlijke aanpak;
  • van nature een zelfstarter: niet afwachten maar proactief en goed geïnformeerd;
  • die onze (4) principes écht omarmt;
  • met een afgeronde HBO-opleiding en werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • kennis van of affiniteit met de Nederlandse (lokale) overheid;
  • en een aangeboren talent voor het opbouwen en onderhouden van relaties.

Dit bieden we jou:

  • De kans om de nieuwe functie van Klantsuccesmanager verder vorm te geven in een compacte organisatie met een hecht team van professionals.
  • Een salaris van € 4.000-€ 4.500 op basis van opleiding en ervaring, gebaseerd op 40 uur waarbij 32 of 36 uur ook mogelijk is. Als jij de juiste argumenten kunt aandragen waarom je meer zou moeten verdienen, dan worden we graag overtuigd.
  • Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden waaronder een laptop, telefoon- en pensioenregeling in eigen beheer, reiskostenvergoeding en flexibel werken.

Wij zoeken jou. Maar wie zijn wij?

Wij zijn Key2Control, gevestigd in Maastricht en in tien jaar uitgegroeid tot een kwalitatieve én onderscheidende aanbieder van SaaS software op het gebied van kwaliteitsmanagement, risicomanagement en auditmanagement. Onze klanten zijn in staat zich continu én met succes aan te passen aan de zeer snel veranderende wereld. Ingewikkeld? Welnee! Je gaat het vanzelf zien als je het doorhebt! Onze klanten zijn voornamelijk organisaties in de publieke sector en zakelijke dienstverlening in heel Nederland. We zijn onderscheidend met onze eigen ontwikkelde software omdat het pragmatisch en zeer gebruiksvriendelijke is opgebouwd. Dat vinden wij zelf en dat is ook wat onze klanten zeggen. Daar zijn we trots op.

Ons team

Key2Control bestaat uit een hecht team van ondernemende professionals. De sfeer is informeel en hartelijk maar zakelijk als het moet. Initiatief nemen wordt gestimuleerd en bij ons is geen dag hetzelfde. We houden de lijnen kort en de communicatie open en direct. We gaan voor kwaliteit en samenwerking voor de lange termijn. We investeren continu volop in onze software en in onze mensen en bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Kennismaken?

We zijn ervan overtuigd dat een persoonlijke kennismaking de start kan zijn van onze langdurige samenwerking.
Stuur je motivatie en CV of stel je vragen. Neem hiervoor contact op met Bart Suers.