Key2Control vereenvoudigt dagelijks werk en verbetert interne beheersingsprocessen

Resultaten van ons klantbetrokkenheidsonderzoek in Q2 2022


Door Arie Hartog

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten in staat zijn en vooral blijven om de interne beheersing van hun bedrijfsprocessen in de Key2Control software aantoonbaar beter te organiseren. Steeds meer organisaties kiezen voor Key2Control, daaruit spreekt vertrouwen. En daar zijn we trots op. Vertrouwen schept echter ook verwachtingen. Daarom voeren we kwalitatieve klantbetrokkenheidsonderzoeken uit. In ons klantbetrokkenheidsonderzoek vragen we gebruikers om een oordeel te geven over onze organisatie & service, de kwaliteit van onze software en natuurlijk de gebruikservaring van onze software.

 

Organisatie & service

Uit het onderzoek blijkt dat onze klanten hun contact met ons als prettig tot zeer prettig ervaren. Ook ervaart meer dan 80% van onze klanten een betrokken tot zéér betrokken en servicegerichte houding van onze medewerkers. Hoewel er natuurlijk ruimte voor verbetering is, sluit dit resultaat aan bij de persoonlijke aanpak die wij nastreven.

 

Kwaliteit software

Maar liefst 90% van de respondenten geeft aan dat onze software hun dagelijks werk vereenvoudigt. 93% geeft daarbij ook aan dat de Key2Control software de interne beheersingsprocessen vergemakkelijkt. Het overgrote deel van de ondervraagde klanten ervaart de software als gebruikersvriendelijk.

 

Gebruikservaring Key2Control

Dat onze software goed wordt beoordeeld en prettig in gebruik is vinden we natuurlijk belangrijk. Nog belangrijker is of het werken met de Key2Control software ook aantoonbaar bijdraagt aan een stabiele beheersorganisatie. 87% van de ondervraagde klanten vindt dat hun organisatie echt meer in control is sinds er gewerkt wordt met de Key2Control software. Dat komt tot uitdrukking in tijdsbesparing én het duidelijk zichtbaar worden van een goede beheersing van de bedrijfsprocessen. Bijna 70% van de ondervraagden vindt dat de interne beheersing echt verbeterd is.

 

Continue verbetering

Al met al scoort Key2Control een 8 als gemiddeld cijfer om de tevredenheid uit te drukken.

Dankzij de feedback van onze klanten kunnen wij ook onze eigen uitvoeringskwaliteit blijvend verbeteren. Dat geldt voor de software die we leveren, de dienstverlening die we aanbieden en de wijze waarop onze organisatie functioneert. En het helpt ons om de juiste keuzes te blijven maken om onze software, diensten en onze interne organisatie continu te blijven verbeteren. Niet voor niets is “zien is geloven” één van onze leidende principes.

 

Meer weten?

Het klantbetrokkenheidsonderzoek van Key2Control maakt permanent onderdeel uit van ons eigen kwaliteitsmanagementbeleid. Ons referentiekader daarin vormt de ISO-9001 certificering. Wij zijn ervan overtuigd dat een persoonlijk gesprek altijd toegevoegde waarde biedt. Neem gerust contact op.